Divendres, 28 Octubre 2016 19:15

Constitució de la secció sindical en el Càmping Los Llanos de Dénia

La COS s'obre pas en el sector de l'hostaleria de la Marina Alta.

L'època del boom immobiliari va provocar una terciarització de l'economia, vam veure com es desmantellava la indústria i el sector agrícola, per donar pas a la construcció i el turisme de sol i platja.

Amb tot açò ens ha tocat patir una progressiva precarització dels nostres llocs de treball, amb l'hostaleria com un dels sectors més significatius i on la tònica general és estacionalitat, incompliment de convenis, economia submergida...

I és en el sector de l'hostaleria, en el que aquest estiu ha nascut la secció sindical de la Coordinadora Obrera Sindical a l'empresa Càmping Los Llanos SL de Dénia (La Marina Alta), on a pesar de la facturació anual que realitza, les condicions laborals es troben molt allunyades de l'estatut dels treballadors i del conveni col·lectiu. És per això que fer-los complir és l'objectiu a curt termini d'esta secció sindical, així com continuar enfortint la COS com a sindicat de classe a la nostra comarca.

Copyright © 2017 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Wednesday the 28th. Joomla Templates Free.