Safor - Valldigna - Marines

Assemblea territorial de la Safor

Seu: c/ Na Teresa núm. 2. 46700 - Gandia

Tel.: 676 300 653 / 963 255 660

Acomiadat un afiliat de la COS per la seua activat sindical en aquest càmping de la Marina Alta. El company, afiliat a la COS i treballador de l'empresa Càmping Los Llanos SL, situada a la platja de Les Deveses de Dénia (la Marina Alta), va decidir impulsar una secció sindical de la COS el passat juny davant els abusos d'aquesta sobre el conjunt de les seues treballadores i treballadors, situacions que esdevenen constitutives d'un neoesclavisme laboral del segle XXI, com per exemple:
La COS s'obre pas en el sector de l'hostaleria de la Marina Alta. L'època del boom immobiliari va provocar una terciarització de l'economia, vam veure com es desmantellava la indústria i el sector agrícola, per donar pas a la construcció i el turisme de sol i platja.
Comunicat de les organitzacions de l’esquerra independentista de la Safor davant les agressions feixistes a la 26a Trobada d'escoles de Benirredrà. La trobada d'escoles en Benirredrà ha estat un èxit de participació. Milers de pares i mares i les seues filles i fills han acudit al poble de la Safor, i han gaudit de tots els tallers i activitats. En un intent d’intimidar els i les participants de la Trobada, el GAV va convocar una concentració autoritzada per la delegació del govern espanyol, que ha estat un fracàs estrepitós amb només uns 25-30 manifestants. Front aquesta concentració un nombrós grup…
Per segon any, el Bloc Anticapitalista de la Safor ha tornat a demostrar la necessitat de treballar en equip, amb diversos col·lectius i sindicats, per autoorganitzar-se i dur endavant dinàmiques de formació de blocs crítics arreu dels Països Catalans. Ara per ara, formen el Bloc Anticapitalista de la Safor la COS, la CGT, EU, PC, Arran, Endavant-OSAN i el SEPC, encara que en la cercavila s'han fet notar altres sigles com la de la CNT i també banderes independentistes i llibertàries.
Dijous, 24 abril 2014 21:40

1r de maig a la Safor

El Bloc Anticapitalista de la Safor, espai unitari on participa la COS, convoca una manifestació pels carrers de Gandia. El dijous 1 de maig, a partir de les 12.00 h, començarà, des del Passeig de les Germanies (enfront de l'Hospital) de Gandia la manifestació impulsada pel Bloc Anticapitalista de la Safor, espai unitari on participa la COS i l'esquerra independentista de la Safor. La manifestació és convocada sota el títol de 'Front la Troika; Pa, Sostre i treball'.
L’esquerra independentista de la Safor realitza una acció a la delegació de Panrico de la comarca. Els i les treballadores de la fàbrica de Panrico a Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) porten més de 100 dies de vaga, i el comitè de vaga denuncia que l’empresa abasteix els centres de  distribució de Catalunya amb productes elaborats a altres plantes de l’estat espanyol.
L’esquerra independentista de la Safor realitza una acció a la delegació de Panrico de la comarca. Els i les treballadores de la fàbrica de Panrico a Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) porten més de 100 dies de vaga, i el comitè de vaga denuncia que l’empresa abasteix els centres de distribució de Catalunya amb productes elaborats a altres plantes de l’estat espanyol.
Dimarts, 03 Desembre 2013 14:01

Davant l'anul·lació de l'ERO de GandiaTV

L'Ajuntament de Gandia és responsable directe dels acomiadaments. La COS (Coordinadora Obrera Sindical), representant al nostre company Marc Gomar, davant la sentència que declara nul l'Expedient de Regulació d'Ocupació de GandiaTV i reconeix la cessió il·legal d'empreses, vol manifestar:
El Bloc Anticapitalista de la Safor crida a donar suport a les persones processades. Des del Bloc Anticapitalista de la Safor, espai integrat per diverses organitzacions i sindicats (CGT, COS, STEPV, PCPV, Endavant OSAN, Arran i l'Assemblea d'Estudiants de l'Escola Politècnica Superior de Gandia) han emès un comunicat, que us adjuntem tot seguit, respecte a les darreres detencions arran de la vaga general d’educació del passat 9 de maig.
L'esquerra independentista participa en les manifestacions de Gandia, Alacant i Elx durant el 1r de maig. Després de molts anys d'absència, als carrers de la Safor, de manifestacions per commemorar el Dia Internacional de la Classe Treballadora, enguany unes 250 persones es manifestaren a Gandia aplegades sota el lema 'La crisi té culpables... La paciència té límits'.
Pàgina 1 de 2

Copyright © 2017 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Thursday the 19th. Joomla Templates Free.