Dijous, 09 Novembre 2017 20:27

Tot el nostre suport a la vaga convocada pels dies 13 i 14 de novembre a l'escorxador 'Le Porc Gourmet'

Els treballadors i treballadores de l'escorxador 'Le Porc Gourmet' a Santa Eugènia de Berga (Osona), han decidit novament en assemblea i per àmplia majoria, tornar a convocar vaga, aquesta vegada durant dos dies, el dilluns 13 i el dimarts 14 de novembre.

Després que les falses cooperatives i l'empresa han fet cas omís a l'èxit de l'última vaga, les reiterades vulneracions dels seus drets i amb les últimes noves agressions patides per part de l'empresa i les respectives falses cooperatives, els treballadors i treballadores del centre de treball han decidit fer un nou pas endavant i materialitzar una nova convocatòria a la vaga.

Des de la Coordinadora Obrera Sindical tornem a expressar el nostre màxim suport a la seva decisió i ens posem a disposició pel que requereixin. La solidaritat de la classe treballadora és la nostra millor arma.

Aprofitem per recordar que en el camí de llibertat que estem construint, aquestes actituds patronals no hi poden tenir cabuda i lluitarem perquè les falses cooperatives quedin esborrades per sempre de la història.

Tota la força!

Copyright © 2017 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Monday the 20th. Joomla Templates Free.