Horta - La Ribera del Xúquer

Assemblea territorial de l'Horta-La Ribera del Xúquer

Seu: Ateneu Popular de València

Carrer Pere Bonfill núm. 12, baixos. 46008 - València

Tel.: 618 158 642 / 96 119 77 01 (dilluns, dimarts i dijous de 19:30 a 21:30)

El passat novembre de 2017, la Coordinadora Obrera Sindical (COS) vam constituir una nova secció sindical a la Direcció Territorial d'Educació de València. Amb aquesta nova secció sindical, des de COS-Educació al País Valencià ampliem les nostres estructures sindicals al sector de l'Ensenyament Públic no universitari i les Escoles Oficials d'Idiomes de la demarcació de València.
Rebutgem els darrers atacs del govern espanyol als drets socials de la classe treballadora al País Valencià, i concretament al dret a l'habitatge i l'accés als recursos energètics. El consell de ministres espanyol ha aprovat dos acords per a sol·licitar al president del govern espanyol, Mariano Rajoy, la interposició d'un recurs d'inconstitucionalitat en relació amb alguns articles de les lleis de pobresa energètica i funció social de l'habitatge de la Generalitat Valenciana.
La situació dels treballadors i treballadores en Catalunya ha esdevingut ja insuportable. Com a tot l'Estat espanyol durant els darrers anys, estan patint una ofensiva de la classe dominant que ha comportat la caiguda global dels salaris, l'atur massiu, la precarització generalitzada, la sobreexplotació de les persones nouvingudes, les dones i els joves, el gravíssim problema de l'habitatge, l'espoli dels serveis públics i la pèrdua continua de drets socials.
La vaga del 6 de setembre ha estat un èxit, tenint en compte els serveis mínims abusius del 30% (el 100% dels membres dels departaments de valencià, en molts casos) imposat per la Conselleria d'Educació, cosa que no havia passat mai, ni en els temps del PPCV. Es calcula la participació en un 72% sobre el 70% de plantilla del professorat que podria fer vaga, a més del fet que una gran part del professorat en serveis mínims hauria optat per la vaga. A tall d'exemple, cal dir que molts professors exhibiren un cartell en què es deia: "Estic en…
El professorat d'EOI constituït en assemblees arreu del País Valencià (2/9/2017) ha decidit convocar una vaga el dimecres 6 de setembre de 2017, de manera que no s'administraran les proves unificades de certificació dels nivells C2 de valencià ni de B1 d'anglés. Això obliga l'administració a seure a negociar sobre condicions laborals i reduccions per direcció de departament, coordinacions i reduccions dels contractes en règim d'interinitat
Principi d'acord de treball unitari entre el sindicalisme de classe i feminista de València. La violència que exerceixen les classes dominants sobre la majoria de la població es tradueix en milers de famílies desnonades de les seues llars, milions de treballadores i treballadors amb sous de misèria com a alternativa a l'atur i l'exclusió, l'explotació dels més febles que té com a màxim exponent a les persones migrants, el masclisme sobre les dones com a terrible arma de dominació sobre el 50% de la població…
Comunicat en relació amb l'accident laboral mortal entre els passats 27 i 28 de juny al muntatge de les grades dels concerts dels Jardins de Vivers de València. Arran de l'accident laboral molt greu, finalment mortal, del passat 28 de juny durant el muntatge de les grades dels concerts dels Jardins de Vivers de València, i després d'haver difós el comunicat de les treballadores i treballadors dels concerts de Vivers (així com després d'haver contactat amb companys i companyes del sector), des de la COS volem manifestar públicament:
El matí del dimarts, 6 de juny, de forma sobtada i totalment inesperada, ha mort el nostre estimat company Toni Terrones. Membre de la COS, militant de les organitzacions Poble Lliure i Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià, històric militant comunista i sindicalista... un imprescindible.
Manifest de l'esquerra independentista amb motiu dels actes de la Diada del País Valencià que tindran lloc a Castelló de la Plana i València el dissabte 29 d'abril de 2017. Ara fa un any, les Corts Valencianes reparaven la memòria de Guillem Agulló, 23 anys després del seu assassinat a mans de feixistes. Tothom és conscient que amb un govern del PP això no hauria estat possible.
Dissabte, 15 abril 2017 12:17

Treballadores de la llar, passem a l'acció

La COS editem una guia informativa dels drets de les treballadores del sector domèstic Des de fa uns mesos, un grup de companyes i companys, de la COS i altres col·lectius i entitats socials com l'Asociación Intercultural Candombé i Psicòlogues Sense Fronteres de València, ens estem posant mans a l'obra per posar en marxa un Grup de Suport a les Treballadores de la Llar a València i a la comarca de l'Horta.
Pàgina 1 de 9

Copyright © 2017 Coordinadora Obrera Sindical. Tots els drets reservats.
Joomla! és programari lliure, alliberat sota la GNU General Public License.
Saturday the 16th. Joomla Templates Free.